Kurum Kalite Politikası
06 Mayıs 2024

    KALİTE POLİTİKASININ TANIMI

       Kalite politikası, bir kuruluşun üst yönetimince resmi olarak beyan edilen kalite ile ilgili amaçları ve bu amaçlara uygunluğun sürekli olarak sağlanmasına yönelik taahhüdüdür.

    KALİTE POLİTİKAMIZ

    1. Kalite ve hedef ve programlarını oluşturarak gözden geçirmek, düzeltici ve iyileştirici faaliyetlerle kontrol altına almak
    2. Kalite sistemleri çerçevesinde tüm çalışanların daha yetkin ve yeteneklerini en üst seviyede kullanabilen kişiler haline gelmeleri için ekip çalışmasına önem vererek kalite düzeyini sürekli yükseltmek,
    3. Tüm çalışanlarda kalite, bilincini tesis etmek,
    4. Hizmet ve yönetim fonksiyonlarını gerçekleştirdiğimiz tüm faaliyetlerimizde, mevcut kalite yönetim sistemlerimizin şartlarını yerine getirmek, belgelendirmek, dokümante etmek ve sürekli iyileşmesini sağlamak,
    5. Kalite yönetim sisteminin etkinliğini sürekli iyileştirmek
    6. Tüm süreçlerde, hastaların ihtiyaç ve beklentilerini tam olarak karşılayan bir anlayış içinde güvenilir ve aranan sağlık merkezi olmak,
    7. Optimum tedavi kalitesinden ödün vermeden hastalara uygun tedavi hizmeti sunmak
    8. İçinde bulunduğumuz topluma ve çevreye saygılı, hasta memnuniyetini ön planda tutarak, örnek bir kuruluş olmak, ve iş hacmini sürekli geliştirerek, ülke ekonomisine katkıda bulunmak
    9. Maliyetleri düşürmek ve karlılığı arttırmak için teknolojik gelişmeleri yakından takip etmek ve uygulamak,
    10. Tedarikçi ve tedarikçilerle güvene dayalı bir işbirliği içinde olmak
    11. Sunduğumuz hizmet ve yönetim faaliyetlerimizde ulusal ve uluslar arası standartlara ve mevzuatlara uyum sağlamak,
    12. Çalışanlarımızın gelişimini sürekli destekleyen eğitim programları ile çalışan memnuniyeti, bağlılığı ve motivasyonunun yüksek tutulmasını sağlamak,
    13. Tercih edilen bir kurum olarak ağız ve diş sağlığı hizmetini sürekli geliştirmek