KALİTE POLİTİKAMIZ
Kurumumuzda oluşturduğumuz kalite politikamız,kurumsal amaç ve hedeflerimizden ;bütün sağlık sistemlerinin ve hizmetlerinin 4 temel ilkesine dayanmaktadır;
1.Etkililik(kanıta dayalı tıp) ilkesini; Koruyucu tedaviyi ön planda tutmak, ağız ve diş sağlığı sorunlarını bilimsel ve etik kurallara uygun olarak yerine getirmek.
2.Verimlilik ilkesini; kalite standartlarına uygun çalışma ortamını sağlamak,
3.Hakkaniyet (temel/sağlık hukuku) ilkesini; hasta ve çalışan memnuniyetlerini en üst düzeyde tutmak,
4.İnsaniyet(hizmet kalitesi) ilkesini; kaliteli ve kolay ulaşılabilir ağız ve diş sağlığı hizmeti sunmak ve bu ilkeleri yerine getirerek; kurumumuzun birinci amacı olarak hizmet vermekteyiz.
Kalite Hedeflerinin Oluşturulması ve Kalite yönetim sisteminin şartları
* Merkezimizin sunmuş olduğu tüm tanı, teşhis ve tedavi hizmetlerinde, hasta ve çalışan merkezli, güvenli bir ortam oluşturan, bütüncül bir yaklaşım ile, standartlara uygun, sürekli geliştirme ve iyileştirme çalışmalarına açık, hasta ve hasta yakınlarına yönelik tüm eğitim ihtiyaçlarına ortak bir kurumsal dil ile cevap vermeyi hedefleyen ve bakımda en iyiye ulaşmak yolunda bütüncül tıbbi bakım hizmetleri sunmak,
* Hasta hakları birimimizin hastanemizde sunmuş olduğumuz tüm hizmetlerde hasta ve hasta yakınlarında oluşabilecek olumsuz tüm durumlara çözümcül profesyonel bir yaklaşım sergileyerek en iyi hizmet alım sürecini sağlamak. Hasta memnuniyet düzeylerini düzenli aralıklarda ölçmek ve gereken iyileştirmeleri yapmak,
* Kurumumuz takviminde yer alan halk/ hasta / hasta yakınları ve tüm bölgeye sosyal sorumluluk çalışmaları ile toplumsal farkındalık yaratarak, sağlıkta bilgilendirme sınırlarını genişletmek,
* İş Sağlığı ve güvenliği hizmetlerin de yönetmeliklere uygun faaliyet göstermek, hasta ve çalışan güvenliğini en üst düzeyde korumak adına önlemleri sağlamak ve güvenilir bir çalışma ortamı sağlamak,
* Kurum içerisinde sürekli olarak yapılan yıllık eğitim planlarını hazırlamak, çalışanların eğitimlere katılımını teşvik etmek, çalışanların öneri dilek şikayetlerini takip etmek, çalışan temsilcileri ve birim sorumluları ile ortak çalışmaları sağlamak ve sorunlar karşısında gerekli iyileştirme çalışma faaliyetlerini sürdürmek ,
* Yılda 2 kez Öz değerlendirme yaparak süreklilik sağlamaktır.
Kalite yönetim sisteminin Etkinliği
* Açılan DİF’ler ve Yapılan öz değerlendirmeler sonucu gerekli iyileştirme çalışmalarının başlatılması ve takibinin yapılması ve sürekli iyileştirmektir.
Bilgi güvenliği yönetim sistemi ile ilgili tüm gerekli tedbirleri uygulamak, risklere yönelik gerekli önlemlerin alınmasını sağlamaktır.